New Novel?

I've been thinking of doing a new novel but I'll still contiune with ''That Day'' but in case I do a new novel a want to know if you guys want it in Swedish or in English.. So please comment on wich language you want! <3 The new novel will be named ''The Change'' A prolog will come out tonight or tomorrow..^^

Jag har tänkt på att göra en till novel men isåfall ska jag fortsätta med ''That Day'' Men om jag gör en ny novel vill jag veta om ni vill ha den på Engelska eller på Svenska.. Så kommentera vilket pråk ni vill ha! <3 Den nya novellen ska heta ''The Change'' En prolog kommer ut antingen  kväll eller i morgon..^^

#ILOVEYOU!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skriv den gärna på engelska :)

2012-06-04 @ 18:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0