Grattis!

Jag vill bara skriva ett stort grattis till min allra första undera vän. Tyvär så var hennes födelsedag igår :'(  Och då jag skulle skriva grattis till henne så slutade mitt internet att funka och jag har inga pengar på min mobil... FÖRLÅT SÅ OTROLIGT MYCKET VÄNNEN MIN! 
Men hon är en av dom mest galnaste, underbaraste, coolaste, hyperaktivaste, energiska, omtänksamma, hjälpsamma, fantastiska (och mera...) Vännen du kan ha! Kan du hitta någon bättre så säg INTE till mig för jag vill behålla min! <3
____________________________________________________________________________________________________________________

I just want to say a HUGE HAPPY BIRTHDAY! To my very first incredible friend. Unfortunatly he birthday was yesterdy :'( And just when I was about to write a 'Congratulation' to her my internet stopped working. And I don't have any money on my phone... I'M SO SO SORRY MY FRIEND! But she's one of the most crazy, wonderfull, awesome, hyperactive, energic, thoughtful, amasing (and more) Friend you can ever have! If you can find anyone better... DON'T tell me cause I want to keep her! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför skriver du novellen på engelska?

2012-02-12 @ 10:10:55
URL: http://wonderful-girl.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0