Sorry.

Hi... I'm sorry that I haven't been publishing any new chapters in a while.. And What I'm going to tell you all now has been a very, very hard decision for me to make. When the summer break is over, I will not continue this blog. I want to focus on my grades so that I can become a lawyer or a person who will move to another country. Of course I will write The Change's end. I had planned to write stories about Zayn, Niall and Liam too. But I had to rethink.. Please support me in this and don't be sad about it! ( ・_・)

Kommentarer
Postat av: Zoe

åh gmn det är helt okej ibland så händer inte det man har planerat till :/ bara att u gör klart the change så är det helt okej =)

Svar: Tack! ^o^ Ska göra klart The Change men det kommer inte bli en lång novell bara upp mot kanske 30 kapitel...
None None

2012-08-03 @ 03:23:27
Postat av: Linda

Vad ledsamt.. Jag som ha den här till min favoritnovell! Jag älskar det, men jag förstår dig, jag vill verkligen också fokusera på mina betyg och kommer behöva lägga ifrån mig lite intressen..
Jag hoppas verkligen att det går bra för dig senare :)

Svar: Tack Linda! :'D
None None

2012-08-04 @ 22:40:59
Postat av: Mandiish<3

Heeej! Jag har skaffat mig en egen Justin Drew Bieber novell.. Men har tyvärr inga läsare :( Det skulle betyda JÄTTE mycket om du gav mig ett länkbyte<3 Jag gör såklart detsamma.. :) Lämna en kommentar om du vill<3 kram<3

2012-08-06 @ 11:57:00
URL: http://justindbieberstoory.blogg.se
Postat av: Linda

Har det hänt något? Det gör mig orolig att du inte har uppdaterat på ett tag. Inte att du inte skrivit, men att du inte ens har lämnat en förklaring? Hoppas att allt är bra och att du bara glömde bort bloggen för ett tag!
Kram :)

2012-08-18 @ 20:30:02
Postat av: izabelle

Hej.fin blogg :)! Är du intresserad av att läsa en ny och fräsch novell som handlar om Justin Bieber?
I min novell kommer man att få följa Esme Haven är en ung attraktiv kvinna, som gör allt för att hålla sin karriär så långt ifrån botten som möjligt. Med hjälp av sin trofasta vän och kollega Adam Duhmel, får hon en dag det uppdrag hon alltid drömt om. Ett uppdrag som kräver ny identitet, en ny bostad i en helt annan stad och en helt ny look.
Har hon det som krävs för att kunna fullfölja sitt uppdrag? Hennes uppdrag som går ut på att gå under djupet i Los Angeles gator och hitta gruppen som kallar sig för "Five", där ingen mindre än badboyen Justin Bieber står högst på listan över människor ingen vill se i livet.
Blir det en dans på rosor som hon förväntar sig eller händer det som hon aldrig vågat drömma om?

Detta är en resa full av äventyr, intriger, mörka hemligheter och en förbjuden kärlek som träffar två helt olika människor med två helt olika världar och när det inte kunnat bli värre står Esme inför ett beslut som kan förändra hela sin framtid. Låter det intressant? Besök gärna min novellblogg, www.AlwaysKidrauhl.blogg.se
Kanske du är intresserad av ett länkbyte? KRAM

2012-12-09 @ 15:39:50
URL: http://www.alwayskidrauhl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0